Innkalling årsmøte for 2021
Postet av Ullern Basket den 10. Mar 2022
Velkommen til årsmøte i Ullern Basket!
Vi møtes fysisk i Ullern flerbrukshall ved Ullern fotballbane
Onsdag 16.mars kl 19:00 i møterom i 3. etasje
Årsmøte ble varslet 05.02.2022 via Spond, Facebook og ullernbasket.no Ingen innspill ble mottatt.
Påmelding årsmøte: via deltager.no: https://www.deltager.no/event/aarsmote_Ullern56ers
Saksliste:
- Godkjenne de stemmeberettigede.
- Godkjenne innkallingen, sakslisten og forretningsorden.
- Velge dirigent, referent, samt to medlemmer til å underskrive protokollen.
- Gjennomgang og godkjennelse av styrets årsberetning for 2021
- Gjennomgang og godkjennelse av regnskap for 2021
- Gjennomgang og godkjennelse av budsjett for 2022
- Forslag fra styre: vedtak ang dugnadsdeltagelse
- Valg av styre
- Valg av valgkomité
- Saker til orientering
- Ansettelse av ny sportslig leder Ståle Frey.
Valg:
- 1.Styreleder Tore Kvam valgt til 2022 (tar ikke gjenvalg)
- Nestleder, hallforvaltning, BLNO Hans-Jörg Schneidt valgt til 2022 (tar gjenvalg)
- Økonomi Geir Henriksen valgt til 2022 (tar ikke gjenvalg)
- Sponsor Svein Sollie valgt til 2023
- Seriekontakt, BLNO Geir Dyngeland valgt til 2023
- Driftsstyre representant Marius Unnli valgt til 2023
- Joseph Allen valgt til 2023 (trer ut av styret)
- Arrangement Inga Aune valgt til 2023
- BLNO spillerrepresentant Elin Kjølseth valgt til 2023
Valgkomiteen ved Kristofer Anker og Dag Heimdal vil presentere de nye kandidater for styret i møte.
Saksdokumenter fremlegges i møte.
Ang sak 7:
Forslag fra styret til behandling i årsmøte
For at Ullern Basket skal kunne ivareta sine forpliktelser i forbindelse med driften av f.eks. Ullern Flerbrukshall og fortsatt ha tilgang til dette som en arena for kampavvikling og treninger så er klubben avhengig av at foreldre og foresattes stiller opp med dugnadstimer. Tilsvarende gjelder dersom klubben skal gjennomføre arrangementer i forbindelse med easy basket turneringer eller arrangementer i regi av region og nasjonal karakter.
Det foreslås derfor å innføre en ordning hvor hver spiller/foresatte forplikter seg til minimum å delta på to dugnader i løpet av en sesong med en varighet på 2 til 4 timer pr. gang. Dette er dugnader som går utover det å støtte eget lag ved å sitte f.eks. i sekretariat og vil dreie seg om kioskvakt, hallvakt, rigging i forbindelse med arrangement, sekretariat ifm. arrangement inkludert sekretariat for FIRI liga. Dugnader vil annonseres minimum 14 dager før arrangementet.
Dersom man ikke har anledning til å stille på dugnad så kan man bytte innbyrdes, alternativt betale seg ut av dugnaden med kr 750,- pr. gang.
Mars 2022
Styret Ullern Basket
ved styreleder Tore Kvam
Kommentarer
Logg inn for å skrive en kommentar.